هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

من اومدم...

1395/5/28 12:55
نویسنده : سحر
554 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین باری که اومدم از واریکوسل و ضعیف بودن همسری گفتم و اینکه احتماله بارداری من تقریبا نزدیک صفره البته تا وقتی همسری عمل نکنه و دنبال درمانش نره.اردیبهشت بود که واسه جشن مولودی رفته بودیم خونه زنعموی همسری تقریبا همه بودن و کلی نوزاد که تازه به جمعمون اضافه شده بودن.

کلی از دیدن این کوچولوهای فسقلی ذوق کرده بودم و خیلی دوست داشتم یکی شون و بگیرم بغلمو کلی بچلونمش اما میترسیدم از زخم زبونای اطرافیان و این هوس و خیلی آروم و یواشکی قورتش دادم حتی به همسری هم نگفتم که چقدر دوست داشتم یکیشون و بگیرم تو بغلم نمیخواستم غصه بخوره.

خلاصه اینکه روزها گذشت و من هم تصمیم گرفتم کلا از فکر بچه بیام بیرون.یک روز نشستم و روزه های قضایی مو حساب کردمو عزمم و جزم کردم که امسال هرطور شده تمامه روزه هامو بگیرم؛آخه من از سال 1385 که دانشگاه قبول شدم دیگه قضایی روزه هامو نگرفته بودم.

خلاصه اینکه ی 6روزی رو تا ماه رجب گرفتم(بدلیله بلند بودن روزها نمیتونستم یهو بخودم فشار بیارم همینطوریش روز اولی که گرفتم کلی حالم بد شد و ضعف داشتم ضمن اینکه نصفه ماه رو درگیر پری بودم آخه لکه بینی داشتم و نمیدونستم کی میخواد بیاد با این روزهای طولانی هم که جای ریسکی نبود)

دیگه نمیدونم چی شد و شرایط چطور پیش اومد که ماه شعبان و نگرفتم و نیمه ی اول خرداد بود که احساس کمردرد شدید و دل درد داشتم ضمن اینکه تکرر ادرار و تلخی دهان هم اومده بود سراغم اون روزا حال خوبی نداشتم.

دل تو دلم نبود که بدونم دلیله این تغییر حالات چیه و بالاخره بعد از 5روز عقب انداختن رفتم و ازمایش دادم و درکمال ناباوری مثبت شد ولی عدد بتام فوق العاده پایین بود و این بیشتر نگرانم میکرد به همسری زنگ زدم و از مثبت بودن جواب آزمایش مطلعش کردم اما کلی ناراحت شد!

راستش اون روزها خودمم نمیدونستم باید ناراحت باشم یا خوشحال.همون روز عصر همسری منو راهی خونه مامانم کرد.

هزینه ویزیت 20000تومان.هزینه دارو 30000تومان.هزینه تزریق آمپول پروژسترون و ب12 .....تومان.

پسندها (1)

نظرات (1)

سایه
29 مرداد 95 8:42
خیلی وقته منتظرم بیای و از حالت بگی.حال نی نی مون چطوره؟
سحر
پاسخ
سلام عزیزم فعلا تا این جای راه که خدا رو شکر خوب بوده حالا ببینیم تا خدا چی میخواد