هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

مامان روزت مبارک

1398/11/28 1:27
نویسنده : سحر
810 بازدید
اشتراک گذاری

حیفم اومد امروز و ثبت نکنم.امروز طرفای عصر در کمال ناباوری یهو اومدی تو اتاق و در حالی که خجالت میکشیدی گفتی مامان روزت مبارک...

ووووووای نمیدونی چقدر خووووشحال شدم انگار دنیا رو بهم دادن اصلا انتظارشو نداشتم اخه تازه سه سالت تموم شده یعنی بهترین هدیه ای که تو عمرم گرفتم همین جمله پرمحبتی بود از دختر نازنینم که سالها انتظار اومدنشو کشیدم.

اخرشبم گفتی مامان جون هروقت تولدت شد به بابایی میگم واست کادو تولد بخره بعد که پرسیدم حالا چی میخواین واسم بخرین کلی فکر کردی و از اونجایی که خودت عاشق لباس عروسی واسه منم همینو خواستی.

هیچوقت فکرشو نمیکردم مادر بودن انقدر شیرین باشهههههه.

دوستون دارم پرنسسای مامان

اینم ی عکس تمام قد با لباس عروست

مبارکت باشه عزیزم انشاله زنده باشمو خوشبخت شدن هردوتونو ببینم.

اینم ی عکس دونفره از شمادوتا وروجک روزمادر 26بهمن 1398

 

پسندها (5)

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 بهمن 98 15:34
روزتون مبارک
سحر
پاسخ
مرسی فداتون بشم.روز شما هم مبارک
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:48
روزتون مبارك مامان مهربون ❤️🥰💕
سحر
پاسخ
قربونتون عزیزم.روز شما هم مبارک.
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
14 اسفند 98 15:39
خوشحال میشم اگه دنبالم کنید
سحر
پاسخ
باشه عزیزم انشاله وقت کنم حتما سر میزنم
پرنسس زهراپرنسس زهرا
3 شهریور 99 16:12
روزتون مبارک مامان هلیا جون
سحر
پاسخ
مررررسی عزیزم❤️