هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

تولد دخترم هلیا

1398/11/8 1:02
نویسنده : سحر
758 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم هلیا جونم بابایی همونطور که قول داده بودن ی تولد خیلی خوب واستون گرفتن البته دوبار تولدت امسال روز بیست و دوم دیماه روز یکشنبه بود.

ولی ما یک هفته قبلش خونه مامانی واسه مهمونای خودم وهفته بعدش واسه مهمونای بابا خونه خودمون تولد و برگزار کردیم.

خداروشکر همه چی خییییلی بهتر از اون چیزی که فکرشو میکردم برگزار شد و خدارو شکر خستگیه این یک ماه بدوبدوی من بی ثمر نبود.

راستش اولش قرار نبود تولدت انقدر گسترش پیدا کنه و مهمونامون زیاد باشن ولی یکی یکی مهمونا زیاد شدن.قضیه شو مفصل تو ی پست خصوصی واست توضیح میدم دختر قشنگم.

چون میخوام همه چی رو کامل بنویسمو با گوشی خیلی طول میکشه تو چندتا پست مطالب و میزارم.

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

❤️Maman juni❤️Maman juni
8 بهمن 98 11:35
اي جانم مباركه ☺️🌺 با افتخار دنبال شدين 😅🌺
سحر
پاسخ
قربونت عزیزم 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 98 23:17
ای جووونممم تولدش مبارک باشه❤😍❤
سحر
پاسخ
قربونت عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 بهمن 98 1:20
خاله جون به منم سربزنید لطفا❤😍
سحر
پاسخ
باشه عزیزم اگه بچه ها فرصت سرزدن به وبلاگای دیگه رو بدن حتما.قربونتون