هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

یک سال و نه ماهگی دخترم

1397/7/29 19:11
نویسنده : سحر
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.بعد مدتها بالاخره طلسم شکست و اومدم.امروز دخترم یک سال و نه ماه و هفت روزشه،تو اینمدت زندگیم دچار فرازونشیب های زیادی شد که فعلا ترجیح میدم سکوت کنم،همین اندازه بگم که دومین فرشته ی زندگیم تو راهه و من از این بابت روزی هزاربار خدارو شاکرم.

واما دخترم هلیا که واقعا شیرین شده و انقدر خوش سرزبون شده که خودشو تو دل همه جا کرده.یک جانی کنار اسم همه میزاره که همه دلشون قش و ضعف میره.مخصوصا دل مامان بزرگاشو بدجور برده.

دخترم روزبروز داره شیرین تر میشه و فوق العاده باهوشه.یک سال و چهارماهش بود که از شیر گرفتمش و الان هم دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمش.

 

پسندها (4)

نظرات (0)