هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

سیسمونی قسمت دوم

1396/4/5 12:45
نویسنده : سحر
985 بازدید
اشتراک گذاری

هر چند که چیزی تا پایان شش ماهگی دخترم نمونده ولی دلم میخواد تمام اتفاقاتی رو که تو این مدت افتاده رو بنویسم.تو پست قبلی فقط لباسایی رو که واسه سیسمونیش خریده بودمو گذاشتم الان میخوام یه چندتا عکس کلی از سیسمونیش بزارم تا به یادگار واسه دخترکم بمونه.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هلیا جون دخترم سالها بود واسه اومدنت لحظه شماری میکردم خیلی حرفها و زخم زبونها از اطرافیانم حتی از کسانی که اصلا انتظارشو نداشتم شنیدم و خدا درست تو زمانی تو رو بمن داد که کاملا از فکرت اومدم بیرون و خواستم فقط واسه خودش بندگی کنم؛تو یه پست جداگانه کامل واست توضیح میدم.
هر چند که خوب نیست بدی دیگران و واست بگم اما میگم تا صبور بودن و یاد بگیری و یاد بگیری که فقط خداست که تو بدترین شرایط به داد بنده هاش میرسه.
این تمامه سیسمونی ای بود که مامانی(مامان خودم) واست زحمت کشیدن و خریدن.دست گلش درد نکنه با وجود اینکه هیچوقت واسش دختر خوبی نبودم ولی همیشه سعی کرده آرومم کنه.تمامه چیزایی که خریدم به سلیقه خودم بوده امیدوارم خوشت بیاد
دخترم هلیای مامان همیشه واست دعا میکنم تو مث من انقدر غصه نخوری و خوشبخت و عاقبت بخیر بشی؛الهی آمین

پسندها (2)

نظرات (3)

بیبی مانتیورینگ
5 تیر 96 22:49
این محصول بی نظیر برای هر مادری که از اتاق کودک دور می شود ضروری است. فرقی ندارد سرکار می روید یا خرید یا به اتاق دیگر یا آشپزخانه خواهید رفت. خوب است گاهی فرزند خود رانامحسوس کنترل کنیت
سارا
19 تیر 96 20:13
سلام مبارك باشه بسيار زيباست
سحر
پاسخ
سلام عزیزم چشات قشنگ میبینه قربونت
فاطمه
20 تیر 96 20:34
عکس بزارین دیگه از نینی
سحر
پاسخ
باشه عزیزم در اولین فرصت