هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

دکتر پنجم مرداد

1395/7/2 22:58
نویسنده : سحر
407 بازدید
اشتراک گذاری

پنجم مرداد ماه وقت دکتر داشتم از اونجایی که از قبل از طریق اینترت متوجه شده بودم که جواب سونو و آز غربالگریم خوبه استرسی نداشتم، تنها استرسم از بابت طول سرویکسم که نمیدونستم قراره سرکلاژ بشم یا نه.

قرار شد واسه یکی از دوستامم که مدتها بود درگیر دکتر بود اونم بدون هیچ نتیجه ای وقت بگیرم، وقت اولین ویزیت دوستم شد واسه 16 شهریور ماه آخه دکترم میخواستن ی مسافرت یک ماهه به خارج کشور داشته باشن.

خلاصه اینکه نوبتم رسید و ویزیت شدم.دکترم واسم ی سونوی معمولی نوشته بودن که فقط شامل سن جنین موقعیت جفت و طول سرویکس میشد اما از اونجایی که من دچار وسواس بارداری شدم با کلی کلنجار رفتن با خودم سونوی غربالگری رو انجام دادم.

وقتی جواب سونو رو به ایشون نشون دادم باز هم تاکید کردن که نیازی به انجام این سونو نبوده.از جواب سونو راضی بودن به غیر از موقعیت جفتم که همچنان پایین بود و وقتی به طول سرویکس رسیدن دوباره علت زایمان زودرس سه سال پیشمو پرسیدن و با توجه به توضیحاتم گفتن نیازی به سرکلاژ نیست و من واقعا از این موضوع خوشحال شدم.

جواب آز غربالگری رو هم که اصلا نگاه نکردن و فرمودن فقط پولا تو ریختی تو جوی آب و دوباره تاکید کردن که نیازی به سونو و آز غربالگری سه ماهه اول با توجه به شرح حالم نبوده ولی چه کنیم از دست این استرس و وسواسی که افتاده به جون من.

نوبت بعدی دکترم واسه 14شهریور شد و سونوی غربالگری سه ماهه دوم واسه 13شهریورماه.

هزینه ویزیت 20000تومان.هزینه دارو 30000تومان.هزینه سونوی غربالگری سه ماهه اول 137000تومان.هزینه آز غربالگری سه ماهه اول 75000تومان.هزینه تزریق آمپول پروژسترون .......تومان.

پسندها (1)

نظرات (2)

سایه
5 مهر 95 14:52
واقعا خوشحالم براتون....ایشالله فرشته نازتونو تو بغلتون حسش کنین.بسلامتی کی قراره بدنیا بیاد؟چند ماهتونه الان؟
سحر
پاسخ
مررررسی قربونت.انشااله.انشااله بهمن بدنیا میاد.چند روز دیگه وارد ماه شش میشم.بوووووس
سایه
12 آبان 95 13:50
مامان سحر نمیخای بقیشو تعریف کنی
سحر
پاسخ
سلام عزززیزم.چرا خیلی دلم میخواد بیامو ادامه شو بگم ولی بشدت احساس خستگی و خواب آلودگی میکنم.ولی بازم چشم در اولین قرصت میام فعلا درگیر خرید سیسمونیم