هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

سونوی ان تی

1395/6/7 13:59
نویسنده : سحر
369 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سونویی که تو هفته هشت دادم و بردم به دکترم نشون دادم، تاریخ سونوی بعدی رو واسم مشخص کردن البته دکترم عقیده بر این داشتن که نیازی به سونوی ان تی و اصلا غربالگری سه ماهه اول نیست ولی من دو دل بودم.

واسه همین شروع کردم به پرس و جو از اطرافیان، مخصوصا کسایی که باردار بودن و سرچ تو اینترنت و در آخر به این نتیجه رسیدم که تا غربالگری سه ماهه دوم نمیتونم صبر کنم و اصلا به استرسش نمیرزه خلاصه رفتم پیش دکتر تامین اجتماعیم و ازش خواستم غربالگری سه ماهه اول و واسم بنویسن.

کلا تو مشهد دو تا سونوگرافی هست که در این زمینه کارشون عالیه ولی وقت گرفتن ازشون سخت.از یک طرف شوهرم میگفتن کار دارم و نمیرسم برم وقت بگیرم و از طرفی هم منشی تلفن مطب رو جواب نمیدادن و منم که همچنان دل به شک.

ولی بالاخره بعد از یک هفته تماس های مکرر بالاخره تلفنشون و جواب دادن و وقت دادن.منشی گفت ساعت شش و نیم عصر اینجا باش و من هم دقیقا راس ساعت اونجا بودم ولی ساعت 9شب نوبتم شد(تازه اونم بخاطر تشابه فامیلی اشتباهی بجای یکی دیگه رفتم داخل).

سونو انجام شد ولی زمانی که دکتر اومدن طول سرویکس رو بگن گفتن باید بیشتر آب میخوردی و این شد که دوباره مجبور شدم برم و همچنان آب بخورم تا زمانیکه احساس کنم مثانه ام پره.

بدترین قسمت قضیه اینه که در حالت عادی هر ده دقیقه تا یک ربع من به دستشویی احتیاج پیدا میکردم ولی نمیدونم چرا اونروز با اونهمه آبی که خوردم از جیش خندونک خبری نبود ولی دوباره که اومدم بیرون تا منتظر بشم مثانه ام پر بشه اینبار انگار داشتم منفجر میشدم.

و جالب ترین قسمتش این بود که از ترس اینکه آقای دکتر بگن هنوز به حد نصاب نرسیده ههههی مقاومت میکردم تا اینکه بالاخره به همکارشون اعلام کردم و چشمتون روز بد نبینه وقتی دراز کشیدم واسه سونو دیگهههه اصلا قابل تحمل نبود و واقعا شانس آوردم سرریز نشدخجالت.

دفعه اولی که آقای دکتر سونو کردن یادشون رفت صدای قلب جنین و واسم بزارن، دفعه دوم هم که بهشون گفتم صدای ضربان قلبشو واسم نزاشتین قبول نکردن و من هم زیاد اصرار نکردم با وجود اینکه دلم پر میزد واسه شنیدن قلب گوجه سبزم.

خلاصه سونو انجام شد و همه چی خدا رو شکر خوب.حالا جواب سونو و آزمایش هامو بعدا اضافه میکنم.

هزینه ویزیت 20000تومان.هزینه دارو 30000تومان.هزینه تزریق آمپول پروژسترون و ب12 .....تومان.

پسندها (2)

نظرات (1)

میترامیترا
30 فروردین 99 10:39
وای سحرجون چطوری تحمل کردی😅