هلیا نفس مامانهلیا نفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

یک روزی ارزوم داشتن دو تا بچه پشت سرهم بود الان رویای من تبدیل به واقعیت شده حتی خودمم باورش واسم سخته خدایا ممنونتم

سه ماه گذشت

1394/10/3 10:04
نویسنده : سحر
947 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماه به سرعت برق و باد گذشت و همین روزاست که ماه چهارم هم تموم بشه و جای خودش و به ماه پنجم بده.این مدت خیلی واسم سخت گذشت آخه قبلا باید روزشماری میکردم تا موعد پری برسه و ببینم نی نی دارم یا نه ولی این مدت باید روزشماری میکردم تا به روزی برسم که بتونم اقداممو شروع کنم.

 

 

 

 

طبق گفته دکترم که یکی از بهترین هاست همین سه ماه انتظار کفایت میکنه اما تو اینترنت خونده بودم کسی که از دوتا آمپول واسه سقط خارج رحمی استفاده میکنه بهتره شش ماهی صبر کنه اما چه کنیم که جناب همسری دیگه طاقتشون سر اومده و البته خودمخندونک.

اینم یواشکی بگم که تو این سه ماهی که گذشت ما طبق روال قبلی مون میرفتیم جلو البته با اندکی تغیییرات؛ آخه همسرم و همینطور خودم معتقد بودیم که من همینطوریشم به این زودیا بچه دار نمیشم پس چرا باید صبر کنیم با این تفسیر که حتی یک درصد هم احتمال نمیدادیم شاید بچه دار بشیم البته فقط یک ماه اول و به توصیه دکتر گوش دادیم.

این ماه ی خورده حالم عجیب بود خودم احساس میکردم باردارم.سر موعد پری نشدم و ی جوری بودم.خلاصه ی روز آخر شب پری تشریف شون و آوردن و فردا صبحش به طرز عجیبی حالم خراب شد طوری که مدام ببخشید بالا میاوردم و ضعف و سرگیجه داشتم و حتی نمیتونستم رو پاهای خودم بایستم.

این حالت ها ساعت 6صبح اتفاق افتاد(شب قبل حدودای ساعت12 پری شدم) بنابراین تصمیم گرفتم بمونم خونه و استراحت کنم حدودای ساعت 11ظهر که بیدار شدم ی چیزی مشابه همونی رو که پارسال تو هفته هشتم سقط کردم دیدم البته پارسال رنگش به زردی میزد اما اینی که من دیدم بیرنگ بود مثل آب.

نمیدونم دقیقا چی بود شاید کیست بوده شایدم باردار بودم و خودم نمیدونستم.در هر صورت همسرم معتقدن آدم نباید به چیزهایی که گذشته فکر کنه و خودش و آزار بده و باید تمام ذهن شو متمرکز کنه به روزهایی که در پیش رو داره منم باهاش موافقم اما چه کنم که خیلی کنجکاوم.

واسه همین واسه یکی از پزشکان کلوپ مادران توضیح دادم و ایشون گفتن اگه چیزی که دفع کردی مثل حبه انگور بوده باردار بودی و واسه اطمینان بیشتر میتونی تست بارداری بدی که من اینکار و نکردم چون مطمئن بودم اگه تست میدادم و بارداریم تائید میشد دیگه دیووووووونه میشدمچشمک.

اگه کسی چیزی در این مورد میدونه لطف کنه بگه ممنون میشم.فکر کنم به زودی واسه خودم دکتر متخصص زنان از نوع تجربیش بشم مثل این دندون سازهای تجربی تازه اطلاعاتم بهتره چون همشون تجارب شخصی خودمهمتفکر.

پسندها (2)

نظرات (6)

سمیه مامان زینب
4 دی 94 23:48
سلام عزیزم غصه نخور ایشالا یه روزی درهمین نزدیبکی هابه آرزوت میرسی فقط یه نصیحت بکنم که این تجربه ی منه همه مادرا به بچشون وابسته ان بعضیا بیشتر بعضیا کمتر ولی ایشالا مثل من وابسته نباشی که اونقدر دوسش داشته باشی که از روی اون با بزرگترا دهن به دهن بذاری و بچگانه رفتار کنی من پشیمونم از رفتارم ولی دیگه نمیشه جمعش کرد.
سحر
پاسخ
سلام سمیه جوووون.انشااله.مرسی عزیزم بابت نصیحت خوبی که کردی.خوش به حالت دختر خوشکلت که انقدر مامانش دوسش داره ولی من بجای تو بودم به دخترم یاد میدادم خودش از حق خودش دفاع کنه تا هم من جلوی دیگران خراب نشم هم وقتی بزرگ شد بتونه تو این جامعه زندگی کنه و حرف شو بزنه
زینب
6 دی 94 10:53
سلام سحرجان . لطفا رمز اون پستتو بگو منتظرم . اگه درمورد نسخه ماهکه . من داروهای گیاهیشو تهیه کردم فقط مونده قرصا. انشالله اگه مشکلی پیش نیاد این ماه استفاده میکنم
سحر
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی خوشحالم که انقدر امیدواری.رمز رو بصورت خصوصی واست میزارم فقط لطفا اگه جواب گرفتی که انشااله میگیری حتما بیا و بگو تا چهار نفر دیگه هم امیدوار بشن و از این نسخه استفاده کنن و انشااله به مراد دلشون برسن.با آرزوی بهترینها
نقاش کوچولو
7 دی 94 0:43
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
زینب
7 دی 94 14:50
خوزستان
سحر
پاسخ
خیلی خوشبختم که یک دوست خوب خوزستانی پیدا کردم
★مادر بزرگ★
9 دی 94 13:02
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
سحر
پاسخ
باشه حتما میام و بهتون سر میزنم
فافا
13 دی 94 10:47
انشالله روزهای انتظار تموم میشه . نمیدونم چه علتی داشته اون حالتها . ولی خب یه آزمایش بده عزیزم. انشالله حداقل تو از لیست انتظار خارج بشی جدیدا این صف خیلی داره طولانی میشه .
سحر
پاسخ
آره درست میگی جدیدا خیلی ها اسمشون داره میره تو دوره انتظار.دیگه تقریبا ی چیز همه جایی شده.فعلا که منو همسرم تکلیفمون با خودمون مشخص نیست، گاهی تصمیم راسخ میگیریم واسه بچه دار شدن گاهی کلا از فکرش میایم بیرون.انشااله که همه به زودی زود دامنشون سبز بشه واسمون خیلی دعا کن